czwartek, 12 stycznia 2012

Z przymrużeniem oka

Hej :-)


Dzisiaj trochę abstrakcji i magii.


Czytałam sobie artykuł na WP zatytułowy Magia włosów (tu artykuł) i tak sobie czytałam tę malutką paplaninę, gdy doszłam do punktu :
Zbieracze energii
Długie włosy według magicznych wierzeń „łapią” wszystkie energie znajdujące się wokół nich. Dlatego kobiety, które nie chcą przeżywać zbyt intensywnie tego, co dzieje się w ich otoczeniu powinny wiązać swoje loki lub przykryć je jakimś nakryciem głowy. W miejscu, w którym kobieta czuje się dobrze, bezpiecznie, powinna mieć rozpuszczone włosy, a po negatywnych przeżyciach dobrze jest jak najszybciej umyć głowę.

Trochę zdębiałam, moje włosy również stanęły dęba, bo przeczytałam coś z lekka irracjonalnego. Ile w tym jest prawdy? Raczej niewiele- w końcu to magia:-), ale może jednak warto czasami zakryć się jakąś apaszką i spróbować odseparować się od złych wydarzeń;-)?


Źródło: http://www.babycenter.com/kid-hair-gallery   

A co  Wy o tym sądzicie? 


Przy okazji przesyłam wideo- reklama, która zawładnęła moim sercem:-) 




Miłego dnia:-)

1 komentarz:

  1. Ojej, nie słyszałam o tym :D W sumie może coś w tym być... w końcu włosy chłoną kurz i wszystkie brudy jak szalone :) hehe :D
    Podobno złe czary odpycha wywar z ostrożenia (ziele) :D Jak dzieci płaczą to kąpiel w takim naparze sprawia, że przestają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...