niedziela, 4 grudnia 2011

Winter Wonderland

Wczoraj zostałam podstępem zaprowadzona w pewne miejsce. Kompletnie nie wiedziałam, czego się spodziewać, a ponieważ wypytywałam gdzie jestem prowadzona dowiedziałam się, że tam będzie zimno- choć w Londynie śniegu narazie brak (i mam nadzieję, że jeszcze nieprędko się pojawi;-)). Na stacji metra co prawda zapowiedziano przez megafon, że to miejsce przynajmniej przez 2 kolejne godziny bedzie niedostępne, ale na szczęście jak tam dotarliśmy można było ślimaczym tempem wraz z dużym tłumem wejść.
Ogromna przestrzeń zagospodarowana budkami, w których sprzedawano ozdoby świąteczne, wyroby własne, grzane wino, gorąca czekoladę itp:-) czyli Hyde Park w Londynie-  http://www.hydeparkwinterwonderland.com/, który można odwiedzić do 3 stycznia.
Winter Wonderland to przy okazji miejsce, w którym można pojeździć na karuzelach, diabelskim młynie, postrzelać z łuku żeby zdobyć kuszącego puchatego misia:-) i pojeździć na łyżwach.  My skorzystaliśmy z atrakcji pijąc grzańca, strzelając z łuku (tym razem się nie udało zdobyć maskoty) i pomimo tłumu z przyjemnością tam spacerowaliśmy:-). Polecam tą małą zimową krainę rozrywki tym, którzy są obecnie w Londynie lub planują go odwiedzić w najbliższym czasie- nie mniej jednak uważam, że warto się tam wybrać w tygodniu ponieważ weekend to czas, kiedy jest tam strasznie dużo ludzi.



Pozdrawiam:-)

2 komentarze:

  1. Jeszcze postrzelamy z luku aby zdobyć kuszącego puchatego misia:-) Bardzo ciekawy post...podoba mi sie Twoj Blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:-) i nie mogę się doczekać:-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...