poniedziałek, 19 grudnia 2011

Tag Tag:-)

TAG sobie myślę....


http://pl.fineasziferb.wikia.com/wiki/Plik:Isabella_think.jpg
Na początku dziękuję Eve za otagowanie mojego bloga:-)
Nigdy nie miałam okazji się w to bawić, ale dlaczego by nie? 


Jeśli postanowień noworocznych nie spiszę w konkretnym miejscu, to wyparują wraz z gorącą wodą, w której jestem kąpana i wszystko musi być na już;-), więc piszę ładnie, co by sobie przypomnieć gdy skleroza dopadnie;-).


Rules:


1 piszemy kto nas zaprosił
2 podajemy 5 noworocznych postanowień dotyczących kosmetykow
3 nominujemy 5 kolejnych bloggerek i dajemy im o tym 
znać

1.Otagowana przez Eve:-)
2. Postanowienia noworoczne w kosmetycznym klimacie:
  • Mniej chemii, więcej natury
  • Nauczyć się czytać składy i nie ulegać marketingowi
  • Włosy, paznokcie- mają pięknie rosnąć i być mocne- czyli dbanie kosztem czasu na leniuchowanie;-)
  • Zaprzyjaźnić się z cieniami do powiek i kolorowymi kredkami
  • Nie ilość, ale jakość- czyli jak uniknąć zapychania szafek kosmetykami.
3. Taguję Was

No, to tyle na dziś:-) zbieram siły- czeka mnie ciężki tydzień:-)

Mua:*



8 komentarzy:

  1. hehe dzieki ale drugi raz chyba nie musze pisac tego samego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe w sumie racja:) amatorka blogowa...;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za otagowanie :* na pewno odpowiem, ale bliżej Nowego Roku, bo na razie jeszcze o tym nie myślę ;) żyję nadchodzącymi świętami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Postanowienie z naturalnymi kosmetykami teraz na topie. Ale to dobrze, na pewno mniej chemii wszystkim nam pomoże, a już na bank nie zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za otagowanie:) Odpowiem po świętach, jak mi się sadełko zawiąże i lekko odpocznę.

    OdpowiedzUsuń
  6. dopiero zauważyłam tag, już odpowiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahah, właśnie się zorientowałam, że ja już pisałam postanowienia noworoczne () nie będę dublować, ale za tag bardzo serdecznie dziękuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Internetowy serwis ogłoszeniowo-reklamowy Radom Lokalne - Darmowe ogłoszenia Radom dedykowany dla mieszkańców miasta Radom i najbliższej okolicy. W portalu Radom Lokalne - Ogłoszenia Radom możesz zamieścić bezpłatnie swoje ogłoszenie drobne, do którego możesz dodać do 8 zdjęć. Ponadto, z myślą o firmach, w serwisie stworzone zostały miejsca na reklamę graficzną. Reklama taka jest płatna. Ogłoszenia Radom Lokalne - Darmowe ogłoszenia drobne Radom i okolice. Chcesz coś kupić, sprzedać lub zamienić? A może szukasz pracy na terenie Nowego Sącza lub okolic? W naszym regionalnym serwisie ogłoszeniowym Radom Lokalne - Ogłoszenia drobne Radom każdy może bezpłatnie przeglądać jak również zamieszczać ogłoszenia i dodawać je do odpowiedniej spośród wielu kategorii. Możliwa jest także promocja swoich ogłoszeń, dzięki czemu jest ono widoczne zawsze na pierwszej stronie serwisu Radom Lokalne. Serdecznie zapraszamy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...