sobota, 25 lutego 2012

Żeby nie było;-)

Żyję, mam się dobrze.
Nie mam czasu na pisanie i czytanie:( a tyle do napisania mam, kilka recenzji i pochwała nowego olejku w mojej kolekcji- Sezamowego.
Ale obiecuję, że niebawem nadrobię zaległości.
Dostałam również fajny niespodziewany prezencik na imieniny- oprócz pięknych róż w kolorze, który dostrzegłam dopiero dzisiaj w dziennym świetle (cudowny kontrast fuksji przy żywej zieleni) i słodkie ferrero roche które pochłonęłam w 3 dni;-) kosmetyczny zestawik frmy Sanctury z serii SPA
Źródło
Póki co idę zrobić sobie koktajl bananowo, drożdżowo, żurawinowy:-) mniam:))
A Wy obchodzicie imieninki? Ja zawsze o swoich zapominam;-) ale kilka dni temu miło się zaskoczyłam.
Całusy:*

5 komentarzy:

  1. Czekam! :) Ja też jestem zabiegana na maxa ;( Wszystkiego najlepszego z okazji Imienin!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rowniez zycze wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A dziękuję dziewczynki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy na Twoim avatarze jest Twoja buzia? :)
    Check your mail :)
    Zdejmij weryfikację obrazkową w ustawieniach komentowania, please :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie ja mam to wyłączyć:(?
      Sprawdziłam, odpiszę dzisiaj:)
      Na avatarze to ja;-) a co ładna;-)? Buziaki

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...