niedziela, 20 stycznia 2013

Charity Shop part 3.


Uwielbiam charity shop'y!

Ostatnio doszłam do wniosku, że w mojej garderobie brakuje sukienek i spódnic, choć pogoda za oknem nie sprzyja ich noszeniu, pewne okazje powodują że kobieta niezależnie od warunków klimatycznych chce wyglądać kobieco:-).
Niestety ze względu na skromny portfel nie mogę się wybrać na rasowy shopping;-) więc co jakiś czas odwiedzam charity shop'y w poszukiwaniu czegoś ciekawego.

Okej, no to się chwalę;-) Kolekcja powstała w ciągu ostatnich tygodni:-)








Uwielbiam tą koszulkę, pięknie komponuje się z różowym stanikiem, a fakt że jest przezroczysta wcale nie powoduje że widać nasze seksowne boczki (o ile takie posiadamy;-)).



















Idealna spódniczka na chłodne dni (akryl i wełna), jest trochę rozłożysta w dole, ale to nic:-) grube rajstopy i kozaki ochronią nogi:)




Sukienkę założyłam na Święta i pomimo niepozornego wyglądu czułam się w niej bardzo kobieco.





Sukieneczka jest trochę za duża, w talii ma wszytą gumkę która powoduje że tracę proporcje, ale gdy dodam do niej różowy przeplatany pasek, nabiera uroku i nagle wygląda na mnie ładnie:-) 






Tą spódniczkę najbardziej polubiłam za  materiał i kolor, jest niezwykle miękka i ładnie się układa. Świetnie komponuje się z moimi kozakami w stylu jeździeckim ze względu na trochę cowboy style.;-)












A jako że do Angli zawitała zima, dzisiaj pada już od rana jest cudownie biało na dworze, ale zimno, a niestety nie posiadam grubych swetrów, które mogłyby mnie ogrzać podczas lepienia bałwanka (muszę ubierać kilka warstw tych cieńszych) także kolejnym łupem będą takie swetry;-).



Miłej niedzieli:-)

8 komentarzy:

  1. też lubię te sklepy - można znaleźć naprawdę fantastyczne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne zakupy :-). Same perełki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też uwielbiam buszowanie po charity shopach - mój chłopak nazywa to 'lumping' [od lumpexów :D]
    ale jak na razie mam detoks odzakupowy ze względu na zbyt wielką ilość posiadanych rzeczy i robię wielkie czystki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...