poniedziałek, 12 marca 2012

Wiosna:-) I nowe postanowienie.

Wiosna pełną parą:-)!
Dzisiaj w Londynie 16 stopni, w słońcu jest naprawdę ciepło! Kwiaty rozkwitają, drzewa również:-) Pączki lada dzień wypuszczą listki,a wieczorem czuć intensywny zapach wiosny:-).
Te początki są najpiękniejsze, wszystko się budzi i wyzwala w człowieku energię.
Źródło
W związku z tym, postanowiłam dzisiaj czas optymalnie wykorzystać (przed pójściem do pracy) i udałam się na siłownię, że pospalać trochę kalorii;-). Długo się zbierałam i właściwie tylko z braku czasu i sił, nie mogłam się wybrać dotychczas, nie mniej jednak postanowiłam sobie, że jeśli będę miała pracę w późniejszych godzinach będę chodziła chociaż na godzinkę trochę się spocić:-).
Siłownia jak to siłownia, człowiek nie mający za dużo sportowej kreatywności może się tam trochę nudzić (często mi się to zdarza), ale rowerek,bieżnia, kilka siłowych ćwiczeń i pod koniec rozciąganie sprawiły, że lepiej się czuję, ostatnio za dużo negatywnych emocji się zbierało we mnie. Mam wrażenie, że jest ich trochę mniej;-).
Źródło
Poza tym to słońce, ptaszki świergoczące, poziom endorfin wzniesiony na wyżyny dobrego samopoczucia;-). Ciekawe jak długo się dobry nastrój utrzyma?
Mniej więcej taki widoczek mam z siłowni:-) (dzisiaj akurat nie ma ani jednej chmurki na niebie:-)).
My photo
Miłego dnia:-)
Mua:*

4 komentarze:

  1. u mnie dzis zimno i deszczowo, cala zmoklam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też szarówa... Kurcze... nie jest ciepło i nie czuje się motywacji do ćwiczeń :((( Ale życzę Ci wytrwałości, szczególnie, że będziesz godzić to z pracą :o Ładne zdjęcia robisz, szał! :) Zazdroszczę wiosny w Londynie :) Niedlugo do nas też zawita :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a przy robieniu warkocza nie bierzesz na początek za szerokich pasm włosów? ;) spróbuj węższe wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopobnie właśnie tak jest, ale chyba mam za pulchne paluszki i ciągle jest to samo:-)))

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...