piątek, 24 maja 2013

Krótkie, kręcone włosy- Inspiracje:-)

Hej Dziewczyny! :)

Dzisiaj inspiracje włosowe, czyli fryzury które strasznie mnie urzekły pod względem lekkości i kobiecości:-)
Krótkie włosy nie są moim marzeniem, właściwie marzą mi się długie, ale ze względu na ostatnie cięcie bliżej mi do krótkiej, nowej fryzury niż zapuszczania. 
Próbowałam zapuszczać wielokrotnie, ale po rozjaśnianiu (tak wiem, powtarzam się:P) moje wysiłki idą na marne, muszę się radykalnie pozbyć tych partii włosów, które najwięcej przeszły a wtedy skupię się na zapuszczaniu.
Poniżej zdjęcia, które zebrałam w ostatnim czasie i które przekonują mnie, że krótkie włosy też są mega kobiecie i seksowne;-).
1.
2.
3.

4.
5.
6.
7.


8.
9.
10.
11.
12.
13.
*Wszystkie zdjęcia pochodzą z internetu i nie są moją własnością.

I jak wam się podobają:-)?

Jak spędzacie piąteczek:-)? Ja delektuję się pysznym drinkiem przy chilloutowych nutach przeglądając Wasze blogi. Błogość.;)

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ona grała w serialu One three hill;-) miała z początku długie włosy, ale krótkie też jej pasują:-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Super jest, z wygolonym boczkiem, ale codzienna stylizacja wymagana:D

      Usuń
  3. jak ja bym chciała miec kędziorki :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jedyneczce to w ogóle zazdroszczę scenerii i figurki:D

      Usuń
  5. 10 najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście źle bym się czuła w takich krótkich, ale te dziewczyny wyglądają ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się ! :) Niestety mi by nie pasowały takie krótkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie które są całkiem całkiem, jednak wolę długie włoski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę długie włosy, mam nadzieję że zapuszczanie będzie odbywało się tym razem bez przeszkód;-)

      Usuń
  9. Efektowne, szczególnie podoba mi się 10tka, ale jednak wolę loki, gdy sa dłuuugie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się też bardziej długie loki podobają:)

      Usuń
  10. U mnie właśnie chyba wchodzi szał na takie fryzury :) dwie koleżanki (obie właścicielki pięknych czerwonych włosów:D) właśnie się tak obcięły :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...